ААТ «МАГIЛЁЎАБЛРЭСУРСЫ»
Упартыя шарыкападшыпнікі
Адзінарныя упартыя шарыкападшыпнікамі гэтага тыпу прыдатныя для таго, каб успрымаць аднабаковыя восевыя нагрузкі, і, адпаведна, могуць аднабакова фіксаваць становішча вала; радыяльную нагрузку яны не ўспрымаюць.
Аднабаковыя зацятыя шарыкавыя падшыпнікі ўтрымліваюць тугое кольца з дарожкай качэння, якое ўстанаўліваецца на вал, камплект шарыкаў з сепаратарам, а таксама свабодны кольца з дарожкай качэння, якое ўстанаўліваецца ў корпус. Свабоднае кольца можа мець плоскую або сферычную апорную паверхню.Падшыпнікі са сферычным свабодным кольцам могуць кампенсаваць пачатковы перакос, калі іх выкарыстоўваць сумесна з подкладным кольцам, якія маюць адпаведную сферычную паверхню. Сферычнае подкладное кальцо неабходна закладваць асобна.
Падшыпнікі гэтага тыпу з'яўляюцца раздымнымі, іх мантаж просты, бо элементы можна мантаваць індывідуальна.
Падвойныя зацятыя шарыкавыя падшыпнікі
Упартыя шарыкападшыпнікамі гэтага тыпу могуць успрымаць двухбаковыя восевыя нагрузкі і адпаведна выкарыстоўвацца для двухбаковай фіксацыі вала. Яны не павінны падвяргацца радыяльнай нагрузцы.
Двухбаковыя зацятыя шарыкавыя падшыпнікі ўтрымліваюць адно тугое кольца з дарожкай качэння на кожнай паверхні кольцы, два камплекты шарыкаў з сепаратарамі, а таксама два свабодных кольцы з дарожкай качэння. Свабодныя кольцы могуць мець плоскую або сферычную апорную паверхню. Падшыпнікі са сферычнымі свабоднымі кольцамі корпуса могуць кампенсаваць пачатковыя перакосы, калі яны ўжываюцца сумесна з подкладные кольцамі, якія маюць адпаведную сферычную паверхню.
Падшыпнікі гэтага тыпу з'яўляюцца раздымнымі. Свабодныя кольцы і камплекты шарыкаў і сепаратара - такія ж, як у адпаведных адзінарных падшыпнікаў.
перакос
Упартыя шарыкавыя падшыпнікі з плоскімі свабоднымі кольцамі корпуса не дапускаюць працу з якім-небудзь кутнім перакосам паміж валам і корпусам.Падшыпнікі са сферычным свабодным кольцам, як правіла, абсталёўваецца сферычным подкладным кольцам, каб забяспечыць магчымасць кампенсацыі пачатковых памылак у соосность паміж апорнымі паверхнямі ў корпусе і на вале.